60+

Velkomstbesked

HÅNDBOLD - ET SPIL FOR LIVET Det er sjovt at spille HÅNDBOLD - også når man er 60+ ! Vi ved alle, at det er vigtigt at vi holder kroppen i gang - alle undersøgelser peger entydigt på, at det eneste, der med sikkerhed forøger dine chancer for et godt og langt liv, er motion. Måske får du løbet eller gået en tur; men der er brug for, at alle muskler i kroppen, bliver vedligeholdt og udviklet. Når vi spiller håndbold, bruger vi alle kroppens muskler – herunder lattermusklerne - og på vores 60+ håndboldhold i KØBENHAVNS HÅNDBOLDKLUB, har vi også styrketræning. Det giver stærke rygge, smidighed og energi. Vi stiller krav til vores idræt og har ansat Emma og Jeppe, kandidatstuderende ved Institut for Idræt ved Københavns Universitet til at forestå en varieret, moderne træning. Vi spiller håndbold med særlige regler uden kropskontakt. Vi skal ikke have skader - og det styrer Emma og Jeppe. Du behøver ikke komme med håndbolderfaring, det skal du nok få lært. Men har du mod og kræfter til det? Den der bruger kræfter, får kræfter! Og når man er en del af et hold, kommer man regelmæssigt. Man svigter ikke holdkammerater! Sammen med holdet høster du gevinsterne. Tænker du, at det var noget for dig, så kontakt os ; kender du en, så del vor opslag. Vi træner mandag og onsdag fra kl 8.00 til 8.50 i Ryparkhallen. Tidligt - men så er du klar til resten af dagen! Det koster 260 kr om måneden og vi ser frem til at se dig - Kvinde- eller mandespiller. KONTAKT: finn.r.jensen@mail.dk Ryparkhallen, håndboldhallen, Lyngbyvej 110, 2100 København Ø --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Københavns Håndboldklub's 60+ initiativ omtales også på https://www.delmed60plus.dk/. Blive medlem af "Del med 60+" for et aktivt liv i årene efter 60.

KOMMENDE AKTIVITETER

Marts
Træning i Ryparken Håndboldhal
Man